»Lobist, ki nas je kontaktiral, se niti ni zavedal razsežnosti, prav tako ni poznal glavnega naročnika poskusa pritiska na slovenski neodvisen medij.«
»Za namero, da zgodbo objavimo, je vedel izjemno majhen krog ljudi, zgolj dva novinarja na POP TV-ju, in Hrvaška je to lahko izvedela le s prikritimi obveščevalnimi metodami.«
»Član uprave ene najpomembnejših hrvaških medijskih hiš in dober prijatelj številnih hrvaških politikov skušal prepričati ali celo podkupiti direktorja tuje multinacionalke, da ta pritisne na POP TV.«
»Tolj naj bi omenjenega neimenovanega direktorja tuje multinacionalke klical v imenu hrvaške vlade, kar je dal sogovorniku tudi jasno vedeti.«
»Zakaj bi se hrvaška stran tako trudila vplivati na tuj medij in preprečiti zgodbo, za katero – brez dokazov – trdijo, da je izmišljena.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju